PC, WiFi, prodej – servis
- BEZDRÁTOVÉ PŘIPOJENÍ K INTERNETU – v Harrachově již od roku 2002
- POČÍTAČOVÉ SÍTĚ
- OPRAVA A PRODEJ POČÍTAČŮ A PŘÍSLUŠENSTVÍ
- IP TELEFON
- IP KAMEROVÉ SYSTÉMY
- INTERNETOVÁ TELEVIZE
- WEB A E-MAIL HOSTING
OBECNÉ INFORMACE:
- Naše společnost se zabývá poskytováním služeb v oblasti informačních technologií. Provádíme práce, jak na osobních počítačích tak i na menších počítačových sítích.
- Hardware stavíme přímo na míru, takže si konečně každý může zakoupit sestavu bez jakéhokoliv kompromisu, aniž by to ovlivnilo koncovou cenu dané sestavy.
- V současné době provozujeme mikrovlnnou síť pro připojení k internetu a ostatní datové služby, které jsou v tomto případě k dispozici 24 hodin denně bez omezení.
- Nezávazně Vám vytvoříme jakoukoliv nabídku, vše dodáme a vyřídíme v nejkratších možných termínech.
- Nastavení serveru odchozí pošty pro naše zákazníky: SMTP.NETJOIN.CZ
- Všem současným i budoucím zákazníkům děkujeme za poskytnutou důvěru.
Uveřejnění aktuálního typu rozhraní veřejné komunikační sítě: IEEE 802.11a,b,g.pdf
- Námi provozovaná síť je určena výhradně pro připojení koncových zařízení vyrobených podle obecně platného technického standardu Wi-Fi, konkrétně pak IEEE 802.11 a, b, g.
Návrh smlouvy o zprostředkování přístupu uživatele k síti internet: TONDR_smlouva
Všeobecné obchodní podmínky poskytování služby přístupu uživatele k síti internet: TONDR_VOP
Podmínky poskytování služeb přístupu do sítě Internet účinné od 1.1.2021: TO_podminky_sluzby
Práva spotřebitele, Reklamační podmínky:
- Jako spotřebitel máte právo na paušální náhradu v případech, kdy dojde k prodlení se zřízením služby nebo při přenesení čísla podle zákona č. 127/2005 Sb. (ZEK). Výše náhrady je upravena vyhláškou č. 529/2021 Sb.
- Přenos čísel a blokace zařízení – TONDR s.r.o. neposkytuje hlasové služby, SIM karty ani telefonní čísla. Koncová zařízení nejsou nijak blokována a jsou zákazníkům předávána bez omezení.
- V souladu s legislativou si poskytovatel vyhrazuje možnost přiměřeného řízení provozu v odůvodněných případech, například z důvodu ochrany sítě, předcházení zahlcení nebo řešení bezpečnostních hrozeb.
- V případě, že službu nebylo možné z technických důvodů ze strany poskytovatele využívat v plném rozsahu, dojde k výrazné trvající nebo opakované odchylce od běžně dostupné rychlosti, dojde k výpadku pod minimální garantovanou rychlost, má účastník nárok na poměrné snížení ceny za dané období, a to na základě uznané reklamace. (Veškeré detaily naleznete v Podmínkách služby přístupu k internetu a ve Všeobecných obchodních podmínkách.)
- Rychlost připojení je třeba měřit na zařízení připojeném kabelem přímo ke klientskému zařízení. Měření přes Wi-Fi může být ovlivněno rušením a není směrodatné. Pro uznání reklamace je třeba doložit měření provedené za odpovídajících podmínek.
- Reklamace služeb lze uplatnit do 2 měsíců od zjištění závady. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce od doručení.
- Reklamační formulář
- V případě sporu se lze obrátit na: Český telekomunikační úřad (ČTÚ), Sokolovská 219, 190 00 Praha 9, Web: www.ctu.cz